Home > Diverse > Află ce alimente să eviți și ce trebuie să consumi dacă suferi de acnee

Află ce alimente să eviți și ce trebuie să consumi dacă suferi de acnee

///
Comments are Off
Află ce alimente să eviți și ce trebuie să consumi dacă suferi de acnee

Află ce alimente să eviți și ce trebuie să consumi dacă suferi de acnee, care sunt cele care ajută sau nu la reglarea hormonală, dar și care sunt cele responsabile în majoritatea cazurilor de producerea acestei afecțiuni.

Dacă suferi de acnee

Acneea este una dintre problemele cu care se confruntă mare pare din populație. Aceasta apare și la vârste mai înaintate nu doar în adolescență, ca urmare a dereglărilor hormonale, în special a glandelor endocrine.

Citește și: Masca pentru acnee, tratează și întinerește tenul. Trei tipuri de măști naturale și la îndemâna oricui

În multe situații, acneea apare din cauza unei alimentații necorespunzătoare, a poluării sau a expunerii excesive la soare, chiar și stresul fiind una dintre cauze. În astfel de situații, pot fi folosite tratamente locale cu efecte foarte bune, precum anumite săpunuri sau creme. 

Însă, persoanele care suferă de acnee ar trebui să evite și anumite alimente care pot produce dereglări hormonale, precum următoarele.

Lactatele, de evitat dacă ai acnee

Multe produse lactate conțin hormoni sintetici care contribuie la excesul de hormoni din organism. Lactatele, de asemenea, pot să provoace inflamații în organism, ceea ce poate duce la apariția de acnee sau alte afecțiuni.

Soia

Soia conține fitoestrogeni care pot produce dezechilibre hormonale. Dacă sunteți sensibili la consumul de soia, încercați să evitați alimentele care conțin acest ingredient, întrucât numeroase alimente conțin soia.

Gluten

Glutenul, asemenea lactatelor, poate afecta organismul, deoarece poate să provoace inflamație în intestin persoanelor alergice. Poate fi responsabil, de asemenea, și pentru producerea altor afecțiuni, în cazul celor cu sensibilitate crescută la gluten. Și acest ingredient se găsește în numeroase produse, trebuie, așadar, să verificați eticheta cu ingrediente, pentru a evita consumul acestora.

Citește și: Masca pentru acnee, tratează și întinerește tenul. Trei tipuri de măști naturale și la îndemâna oricui

Uleiul de floarea soarelui

Acest ulei pentru gătit conține mai mulți acizi omega 6 decât acizi grași omega 3, iar excesul acestor acizi în organism poate produce inflamații ale pielii.

Cofeina, de evitat dacă ai acnee

Deși, cofeina poate face bine dimineața prin energizarea organismului, aceasta poate să afecteze sistemul imun al pielii. Atât excesul de cafea, cât și de ceai, poate să elimine vitamina B din organism, magneziul și zincul esențiale unei pieli sănătoase.

Citește și: Cum să-ți detoxifici organismul. Metode la îndemâna oricui

Acestea sunt cele mai bune alimente ce se recomandă și care ajută la reglarea hormonilor din organism și la îmbunătățirea aspectului pielii.

Avocado

Avocado conține beta-sitosterol, o substanță care echilibrează hormonii și scade inflamația din organism. Astfel, consumul regulat de avocado vă poate ajuta la menținerea sănătății, protejând pielea de inflamații.

Citește și: Cum să prepari salata de avocado. Cea mai simplă rețetă de guacamole. Potrivită pentru zilele de post

Scorțișoara

Această mirodenie are proprietăți antiinflamatorii și anti-bacteriene și ajută la echilibrarea hormonilor în organism.

Rodia

Acest fruct are puternice proprietăți antioxidante, antiinflamatorii și anticancerigene. De asemenea, furnizează organismului estrogeni, asemenea celor produși de ovarele feminine. Introducerea acestui fruct în alimentație vă poate ajuta la schimbarea stărilor de dispoziție, ajutând în același timp organismul să lupte împotriva inflamațiilor.

Citește și: Fructele menționate în Biblie sunt elixire ale sănătății. De ce este bine să le consumăm

Turmericul, ideal dacă ai acnee

Turmericul reduce inflamațiile și durerile din organism. Introducerea acestuia în alimentație ajută la reglarea hormonală și menține puternic sistemul imunitar. Este un excelent remediu natural pentru piele.

Semințele de chia

Aceste cereale nu conțin gluten și sunt una dintre cele mai mari surse de omega 3. Pot fi adăugate în salate sau în diverse feluri de mâncare. Echilibrează hormonii, stabilizează zahărul din sânge și ajută la reglarea tensiunii arteriale.

 

 

Sursa foto: etrebelle.com

Articol tradus și adaptat de pe sursa: davidwolfe.com

 

 

Facebook Comments
You may also like
Cel mai bun remediu pentru articulații. Durerile dispar în șapte zile
Cel mai bun remediu pentru articulații. Durerile dispar în șapte zile
Cum să scapi de varice cu ajutorul rozmarinului. Rețeta recomandată de fitoterapeuți
Cum să scapi de varice cu ajutorul rozmarinului. Rețeta recomandată de fitoterapeuți
Cauzele spirituale ale excesului de greutate. De ce ne îngrășăm, de fapt
Cauzele spirituale ale excesului de greutate. De ce ne îngrășăm, de fapt
Problemele de memorie. Când ar trebui să te îngrijoreze pierderile de memorie
Problemele de memorie. Când ar trebui să te îngrijoreze pierderile de memorie