Home > Sănătăte > Află ce alimente să eviți și ce trebuie să consumi dacă suferi de acnee

Află ce alimente să eviți și ce trebuie să consumi dacă suferi de acnee

Află ce alimente să eviți și ce trebuie să consumi dacă suferi de acnee

Află ce alimente să eviți și ce trebuie să consumi dacă suferi de acnee, care sunt cele care ajută sau nu la reglarea hormonală, dar și care sunt cele responsabile în majoritatea cazurilor de producerea acestei afecțiuni.

Acneea este una dintre problemele cu care se confruntă mare pare din populație. Aceasta apare și la vârste mai înaintate nu doar în adolescență, ca urmare a dereglărilor hormonale, în special a glandelor endocrine.

În multe situații, acneea apare din cauza unei alimentații necorespunzătoare, a poluării sau a expunerii excesive la soare, chiar și stresul fiind una dintre cauze. În astfel de situații, pot fi folosite tratamente locale cu efecte foarte bune, precum anumite săpunuri sau creme. 

Însă, persoanele care suferă de acnee ar trebui să evite și anumite alimente care pot produce dereglări hormonale, precum următoarele.

Lactatele

Multe produse lactate conțin hormoni sintetici care contribuie la excesul de hormoni din organism. Lactatele, de asemenea, pot să provoace inflamații în organism, ceea ce poate duce la apariția de acnee sau alte afecțiuni.

Soia

Soia conține fitoestrogeni care pot produce dezechilibre hormonale. Dacă sunteți sensibili la consumul de soia, încercați să evitați alimentele care conțin acest ingredient, întrucât numeroase alimente conțin soia.

Gluten

Glutenul, asemenea lactatelor, poate afecta organismul, deoarece poate să provoace inflamație în intestin persoanelor alergice. Poate fi responsabil, de asemenea, și pentru producerea altor afecțiuni, în cazul celor cu sensibilitate crescută la gluten. Și acest ingredient se găsește în numeroase produse, trebuie, așadar, să verificați eticheta cu ingrediente, pentru a evita consumul acestora.

Uleiul de floarea soarelui

Acest ulei pentru gătit conține mai mulți acizi omega 6 decât acizi grași omega 3, iar excesul acestor acizi în organism poate produce inflamații ale pielii.

Cofeina

Deși, cofeina poate face bine dimineața prin energizarea organismului, aceasta poate să afecteze sistemul imun al pielii. Atât excesul de cafea, cât și de ceai, poate să elimine vitamina B din organism, magneziul și zincul esențiale unei pieli sănătoase.

Acestea sunt cele mai bune alimente ce se recomandă și care ajută la reglarea hormonilor din organism și la îmbunătățirea aspectului pielii.

Avocado

Avocado conține beta-sitosterol, o substanță care echilibrează hormonii și scade inflamația din organism. Astfel, consumul regulat de avocado vă poate ajuta la menținerea sănătății, protejând pielea de inflamații.

Scorțișoara

Această mirodenie are proprietăți antiinflamatorii și anti-bacteriene și ajută la echilibrarea hormonilor în organism.

Rodia

Acest fruct are puternice proprietăți antioxidante, antiinflamatorii și anticancerigene. De asemenea, furnizează organismului estrogeni, asemenea celor produși de ovarele feminine. Introducerea acestui fruct în alimentație vă poate ajuta la schimbarea stărilor de dispoziție, ajutând în același timp organismul să lupte împotriva inflamațiilor.

Turmericul

Turmericul reduce inflamațiile și durerile din organism. Introducerea acestuia în alimentație ajută la reglarea hormonală și menține puternic sistemul imunitar. Este un excelent remediu natural pentru piele.

Semințele de chia

Aceste cereale nu conțin gluten și sunt una dintre cele mai mari surse de omega 3. Pot fi adăugate în salate sau în diverse feluri de mâncare. Echilibrează hormonii, stabilizează zahărul din sânge și ajută la reglarea tensiunii arteriale.

 

 

Sursa foto: etrebelle.com

Articol tradus și adaptat de pe sursa: davidwolfe.com

 

 

Facebook Comments

Leave a Reply