Home > Diverse > Metode pentru a scăpa de grăsimea de pe abdomen

Metode pentru a scăpa de grăsimea de pe abdomen

grăsimea de pe abdomen

Grăsimea de pe abdomen este o reală problemă pentru foarte multă lume, această zonă fiind cea mai predispusă la depunerea de grăsime. Pentru a scăpa de stratul adipos și a avea un abdomen plat, specialiștii recomandă câteva metode. Iată care sunt acestea.

1. Consumați fibre

Fibrele dau senzația de sațietate pe o perioadă mai lungă de timp. Specialiști susțin că fibrele vâscoase consumate ajută la reducerea grăsimilor de pe abdomen.

2. Renunțați la zahărul tos

Încercați să consumați zaharuri naturale sau extract de ștevie care este un înlocuitor excelent al zahărului. Un bun îndulcitor, bogat în vitamine și cu un număr redus de calorii, este zahărul obținut din cocos.

3. Consumați alimente bogate în proteine

Studiile arată că proteinele ajută la scăderea greutății prin reducerea stratului adipos, așadar consumul de proteine ajută la reducerea grăsimii de pe abdomen.

4. Dormiți suficient

În urma studiilor făcute, Universitatea din Michigan a ajuns la concluzia că persoanele care dorm mai mult pierd într-un an în jur de 13 kilograme.

5. Folosiți scările în locul liftului

În felul acesta vă lucrați mușchii picioarelor și puteți pierde și în greutate, dacă faceți asta în mod frecvent.

6. Mâncați rațional

Încercați să nu mâncați toată ziua câte ceva. Renunțați la chipsuri, stiksuri sau alimentele mărunte care sunt un fel de viciu și care fac destul de rău sănătății și depunerii de grăsime. Ideal este să nici nu cumpărați acest gen de alimente, pentru a nu le avea în preajmă, evitând în felul acesta tentația.

De asemenea, mestecați bine alimentele. Nu vă grăbiți să le înghițiți până nu le-ați mestecat foarte bine. 

7. Folosiți farfurii mici

Persoanele care folosesc farfurii mai mici mănâncă mai puțin, psihicul fiind mulțumit cu cantitatea care încape într-o farfurie, indiferent de dimensiunea acesteia. Dacă veți folosi una mai mare, veți considera că tot o farfurie mâncați, însă diferența constă în cantitate, care va fi mai mare în acest caz.

8. Faceți exerciții fizice

Acestea sunt recomandate aproximativ 30 de minute în fiecare zi, foarte indicate fiind abdomenele, eficiente în topirea grăsimii de pe abdomen și întărirea musculaturii.

9. Nu consumați alcool, dar beți multă apă

Alcoolul face mult rău abdomenului dumneavoastră, în schimb hidratarea optimă cu apă este absolut necesară.

10. Stați la distanță de mâncarea tip fast-food

Aceasta este una dintre cauzele cele mai nocive sănătății și un factor important ce favorizează depunerea grăsimii pe abdomen.

11. Consumați cât mai des sucuri de citrice și ardei iute

Ardeiul iute are efect de ardere a grăsimii de pe abdomen. De asemenea, ceaiul de ghimbir cu lămâie este foarte eficient.

12. Evitați factorii de stres

Prea mult stres alimentează hormonul ce favorizează depunerea de grăsime de pe abdomen. Pentru evitarea stresului, învățați să meditați.

12. Folosiți ulei de cocos

Studiile arată că uleiul de cocos ajută metabolismul care are rolul de a arde grăsimea de pe abdomen.

13. Faceți exerciții de yoga

Acestea sunt și ele foarte importante și eficiente în modelarea corpului, a flexibilității și posturii corporale.

14. Consumați ananas

Studiile arată că acest fruct ajută la pierderea în greutate și la digestie. De asemenea, topește grăsimea de pe abdomen.

15. Consumați turmeric

Acesta ajută metabolismul, reduce inflamațiile și  stratul de grăsime de pe abdomen.

16. Consumați ceai verde

Componentele aflate în ceaiul verde ajută la slăbit și implicit la pierderea grăsimii de pe abdomen.

17. Consumați usturoi

Usturoiul este un antioxidant foarte puternic, dar și  un antibiotic natural, ce ține sub control glicemia și ajută metabolismul.

 

Sursa: powerofpositivity.com

 

Facebook Comments

Leave a Reply