Home > Diverse > Cum previi bolile de inimă. Ce trebuie să consumi pentru a avea inima sănătoasă

Cum previi bolile de inimă. Ce trebuie să consumi pentru a avea inima sănătoasă

///
Comments are Off
Cum poți prevenii bolile de inimă

Cum previi bolile de inimă și ce trebuie să faci și să consumi pentru a avea o inimă sănătoasă.

Alimente care previn bolile de inimă

Bolile de inimă și hipertensiunea arterială sunt afecțiuni frecvente. Acestea sunt adesea cauzate de un stil de viață nesănătos, cum ar fi dieta greșită, prea mult alcool, fumatul și prea puțin exercițiu fizic. Alimentația greșită este ușor de ocolit. De fapt, este indicat să consumați alimente care pot preveni problemele cardiace. Iată care sunt acestea.

Citește și: 9 curiozități despre inimă. Lucruri pe care nu le cunoșteai despre acest organ vital

Problemele cardiace pot avea mai multe cauze. Unul dintre ele, de exemplu, este un nivel prea ridicat de colesterol. Deși, la prima vedere colesterolul ridicat nu provoacă simptome, este de fapt rău pentru sănătatea ta. Un colesterol crescut, poate duce la un atac de cord, alte boli cardiovasculare, dar și calculi biliari, scrie tips-and-tricks.co

Prin urmare, este important să vă păstrați colesterolul la un nivel sănătos. Aceste alimente vă pot ajuta să faceți acest lucru.

Citește și: Arbustul de păducel, planta supremă pentru inimă

Enumerăm mai jos toate alimentele pe care le puteți mânca pentru a avea inima mai sănătoasă.

Cafea – Cum previi bolile de inimă

Un aport moderat de cafea (adică 1 până la 2 cești pe zi) îmbunătățește semnificativ circulația sângelui. Studiile arată că, după ce ai consumat o ceașcă de cafea, fluxul sangvin a crescut cu 30%. Iar o circulație sanguină bună previne insuficiența cardiacă.

Citește și: Cafeaua, elixir pentru sănătate. Ce beneficii aduce consumul acesteia

Ciocolată neagră

Un aport moderat de ciocolată neagră protejează inima si vasele de sânge. Cacaoa ajută la mentinea tensiunii arteriale și colesterolului sub control și, de asemenea, stimulează circulația sângelui, ceea ce, la rândul său, are efecte benefice asupra inimii.

Citește și: Scăderea colesterolului, alimente care trebuie adăugate în dieta ta

Somonul

Somonul conține grăsimi Omega-3 pe care organismul nu le conține în mod natural, dar sunt indispensabile pentru sănătate. Consumul de pește gras de două ori pe săptămână subțiază sângele și creează o circulație mai bună. Ca urmare, scad șansele de a suferi de insuficiență cardiacă.

Citește și: Beneficiile consumului de pește. De ce trebuie să mănânci cât mai des pește

Curcuma – Cum previi bolile de inimă

Printre altele, curcuma sau turmericul stimulează circulația sângelui și previne înfundarea venelor. Și dacă circulația sanguină este bună, acest lucru împiedică, de asemenea, ca un cheag de sânge să ajungă la inimă.

Citește și: Curcuma sau turmericul.10 motive pentru care trebuie să consumi acest condiment

Merele

Merele sunt fantastice pentru scăderea colesterolului. Indicat este să consumați merele cu coajă cu tot, deoarece aceasta conține un antioxidant care ajută la fluidizarea sângelui care și scade colesterolul. De asemenea, fructe cum ar fi strugurii, căpșunele și citricele recomandate dacă doriți să vă păstrați colesterolul în limite normale.

Citește și: Fructele menționate în Biblie sunt elixire ale sănătății. De ce este bine să le consumăm

Nuci – Cum previi bolile de inimă

Mai multe studii au arătat că nucile sunt incredibil de sănătoase. De exemplu, acizii grași mononesaturați din nucile pecan contribuie la menținerea nivelului de colesterol sănătos. De asemenea, nucile conțin beta-caroten și vitamina E, ambele având efecte antiinflamatorii.

O mână de nuci pe săptămână poate reduce riscul de boli cardiovasculare cu 19% și sunt foarte bune și pentru creier, scrie aceeași sursă.

Citește și: Fructele uscate, super alimente pentru sănătate. De ce este recomandat să consumi nuci, fistic și migdale

Fasolea neagră

Fasolea, dar mai ales fasolea neagră, este bogată în fibre solubile. În plus, corpul are nevoie de un timp mai îndelungat pentru a o digera, astfel încât sinți senzația de sațietate mai mult timp. Acesta este unul dintre motivele pentru care fasolea neagră este atât de potrivită pentru persoanele care doresc să piardă în greutate și pentru persoanele cu colesterol ridicat.

Citește și: Scăderea colesterolului, alimente care trebuie adăugate în dieta ta

Măsline și ulei de măsline

Nu e de mirare că oamenii din zona mediteraneană sunt mai sănătoși când vine vorba de inimă. Măslinele și uleiul de măsline sunt bogate în acizi grași mononesaturați care reduc colesterolul. Alte uleiuri vegetale, cum ar fi uleiul de floarea soarelui sau uleiul de rapiță, pot ajuta, de asemenea, la menținerea colesterolului la un nivel optim. Recomnadate sunt uleiurile presate la rece și cât mai puțin procesate.

Citește și: Alimente care ajută la reducerea durerii cauzată de artrita

Alimente care previn apariția de Alzheimer

Cheagurile de sânge pot fi mortale. Cum puteți preveni apariția acestora

Alimente care trebuie consumate în cazul anemiei

 

Sursa: www.tips-and-tricks.co

Sursa foto: pixabay.com

Facebook Comments
You may also like
Cel mai bun remediu pentru articulații. Durerile dispar în șapte zile
Cel mai bun remediu pentru articulații. Durerile dispar în șapte zile
Cum să scapi de varice cu ajutorul rozmarinului. Rețeta recomandată de fitoterapeuți
Cum să scapi de varice cu ajutorul rozmarinului. Rețeta recomandată de fitoterapeuți
Cauzele spirituale ale excesului de greutate. De ce ne îngrășăm, de fapt
Cauzele spirituale ale excesului de greutate. De ce ne îngrășăm, de fapt
Problemele de memorie. Când ar trebui să te îngrijoreze pierderile de memorie
Problemele de memorie. Când ar trebui să te îngrijoreze pierderile de memorie