Home > Diverse > Cum să scapi de stres în 5 minute. Tehnici japoneze antice

Cum să scapi de stres în 5 minute. Tehnici japoneze antice

///
Comments are Off
Tehnici japoneze antice prin care scapi de stres în 5 minute

Cum să scapi de stres în 5 minute, apelând la câteva tehnici japoneze antice. Acestea pot fi practicate de oricine și oriunde.

Cum să scapi de stres în 5 minute

Prin câteva tehnici japoneze antice poți să scapi de stres în doar cinci minute. Stresul este o afecțiune care îți poate afecta serios viața și sănătatea. Acest lucru nu ar fi o problemă foarte gravă atât timp cât stresul este ținut sub control, dar dacă nu este tratat acesta se poate croniciza. Se caracterizează prin simptome precum iritabilitatea, depresia, anxietatea, atacuri de panică, senzații de vomă.

Citește și: Combate depresia prin trei metode naturale

De asemenea, poate afecta sistemul imunitar, devenind astfel mult mai sensibili la orice boală. Din fericire, există numeroase căi de a combate stresul. Exercițiile de yoga, masajul şi anumite tehnici japoneze se numără printre acestea.

De asemenea, există o tehnică japoneză antică de relaxare, în doar cinci minute.

Degetele prezintă numeroase puncte nervoase care corespund anumitor organe. Prin masajul și presopunctura (apăsarea alternativă) a acestor puncte nervoase se pot trata diverse afecțiuni.

Tehnica este una foarte simplă și se realizează prin presarea alternativă a acestor puncte, în urma cărora sunt eliberați de către organism niște hormoni, numiți endorfine, care acționează ca niște analgezice naturale, calmând astfel durerile și conferind o stare de relaxare. Fiecărui deget îi corespunde un anumit tip de afecțiune.

Metoda japoneză

Degetul mare ajută la relaxarea emoțiilor, calmează starea de îngrijorare și anxietatea.

Degetul arătător te ajută să scapi de frici.

Degetul mijlociu este responsabil cu controlul asupra sentimentelor de furie și amărăciune.

Degetul inelar ajută în lupta cu depresia și starea de melancolie.

Citește și: Terapii complementare pentru tratarea problemelor emoționale. Interviu cu terapeutul Daniela Cumpănici

Degetul mic reduce stresul și crește optimismul și stima de sine.

Practic, scopul tău final este de a-ți reechilibra energia corpului. Ia astfel câte un deget, iar cu mâna opusă masează și presează bine de jur împrejurul acestui deget.

Ține apăsat pe fiecare deget și între degete, până când simți pulsul, doar atunci poți fi sigur că funcționează.

Pentru relaxare, aplică o presiune ușoară pe centrul palmei, folosind degetul mare opus palmei și ține apăsat cel puțin un minut.

Dacă vei practica această tehnică zilnic, energia corpului tău se va echilibra și în felul acesta vei fi mai puțin predispus la stres.

 

 

Puteți vizualiza video-ul cu tehnica acestei practici, accesând linkul acesta: davidwolfe.com

Citește și: 10 sfaturi pentru o viață mai bună de la Carl Jung, părintele psihologiei analitice

Test psihologic. Alege floarea care te definește

Atacul de panică, 10 metode pentru a-l stopa

Secretele anti-îmbătrânire. Cum poți diminua ridurile. Sfaturi anti-aging de la specialistul Angela Stolnicu

Cum să arați tânără chiar și după 50 de ani. Secretele femeilor japoneze

 

Facebook Comments
You may also like
Lentilele de contact, mituri demontate despre purtarea lor
Mituri demontate despre purtarea lentilelor de contact. Tot ce trebuie să știi despre aceste accesorii necesare
Câți pași trebuie să faci zilnic pentru a te menține în formă. Concluzia cercetătorilor în urma unui studiu
Câți pași trebuie să faci zilnic pentru a reduce riscul decesului timpuriu. Cercetătorii demontează mitul celor 10 mii de pași pe zi
Riscul de a dezvolta demență ar putea fi redus prin consumul unei băuturi
Riscul de a dezvolta demență ar putea fi redus prin consumul unei băuturi
Simptome ale unui ficat bolnav. Cum este afectat organismul și ce trebuie să faci pentru refacerea acestui organ
Simptome ale unui ficat bolnav. Cum este afectat organismul și ce trebuie să faci pentru refacerea acestui organ